• Kaip pirkti mūsų e-parduotuvėje?

    Prekių pirkimas www.pjovimotechnika.lt elektroninėje parduotuvėje yra paprastas

    • 1. Jums reikia išsirinkti prekę ir įdėti ją “į krepšelį" paspaudus ant nuorodos - "Įdėti į krepšelį". Savo prekių krepšelį galite patikrinti spustelėję nuorodą "Prekių krepšelis" dešiniajame viršutiniame puslapio kampe. 
    • 2. Suvesti duomenis užklausoje: parašyti savo vardą ar įmonės pavadinimą, telefono numerį ir el. paštą. Parašyti norimą komentarą, pristatymo adresą ar pageidaujamą prekės pristatymo datą.
    • 3. Nurodyti pageidaujamą apmokėjimo būdą ( pavedimu, grynaisiais ar lizingo būdu ).
    • 4. Susipažinti su www.pjovimotechnika.lt parduotuvės taisyklėmis, patvirtinti užsakymą ( užklausimą ) ir sulaukti mūsų skambučio arba žinutės elektroniniu paštu.
  • Kaip atsiskaityti už prekes?

    Atsiskaitymas už prekes:

    • 1. Atsiskaitymas grynaisiais pristačius prekę į namus. Apmokėti reikia pagal pateikiamą kasos pajamų orderį. Šis orderis yra mokėjimą patvirtinantis dokumentas pirktų prietaisų garantinio taisymo atveju.
    • 2. Atsiskaitymas banko pavedimu (pagal išankstinę apmokėjimo sąskaitą). Prekės išsiunčiamos/pristatomos tik po to, kai pinigai patenka į mūsų sąskaitą. Prietaiso garantinio taisymo atveju kaip mokėjimą patvirtinantis dokumentas galioja išrašas iš banko apie įvykdytą pavedimą.
    • 3. Išsimokėtinai. Dirbame su šiomis lizingo bendrovėmis: UAB "SB lizingas", UAB "Inbank". Klientui pageidaujant galime patikrinti, ar jis gali įsigyti patikusią prekę. Prašome atvykti į mūsų pagrindinę būstinę su asmens tapatybę patvirtinančiais dokumentais (pasas, kortelė arba vairuotojo paž.). Jeigu tokios galimybės nėra, klientas turi atsiųsti skenuotą variantą savo asmens tapatybės dokumento. 

    Apmokėjimas banko pavedimu:

    Mūsų rekvizitai reikalingi apmokėjimui: 


    VILDARAS, V.Kurševičiaus firma, Įmonės kodas 134323011 
    AB SEB bankas, Sąskaita LT137044060003097462

    SEBDNBSIAULIU BANKASCITADELESWEDBANKNORDEADANSKE BANK

  • Koks prekių pristatymo mokestis?

    Prekių pristatymo mokestis:

    • ♦ (NEMOKAMAI *) Prekių pristatymo paslauga iki namo yra nemokama Lietuvoje kai prekių suma viršyja 100 €.
    • ♦ Perkant iki 100 € ši paslauga mokama, jos kaina svyruoja nuo 3 iki 7 €, tačiau tikslinama kiekvienu atveju atskirai.
    • ♦ Prekės pristatomos darbo dienomis I-V nuo 9.00 – 17.00 val. Atskiru susitarimu prekes pristatome savaitgaliais bei švenčių dienomis.
    • ♦ Prekes be pristatymo mokesčio galima atsiimti ir iš mūsų buveinės Kaune - Savanorių pr. 339B (Darbo laikas I-V 9-18val. / VI 9-14val.)
  • Kaip grąžinti prekę?

    Prekių grąžinimas:

    • ♦ Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo - pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per keturiolika kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.
    • ♦ Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
      • • - kiekviena grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje. Pakuotės atidarymas tam skirtoje vietoje, kuris buvo būtinas norint apžiūrėti gautą prekę, negali būti vertinamas kaip pakuotės pažeidimas;
      • • - prekės neturi būti naudotos;
      • • - prekės neturi būti sugadintos ar apgadintos;
      • • - grąžinamos prekės turi būti pilnos komplektacijos ir išlaikiusios savo prekinę išvaizdą.
      • • - negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti 2012 m. kovo 15 d. LR ūkio ministro įsakymo Nr. 4-243 (Žin., 2012, Nr. 34-1637) „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" 17 punkte. 
    • ♦ Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
    • ♦ Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
    • ♦ Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių" nustatyta tvarka.
    • ♦ Prekės kokybė yra vertinama ir nustatoma autorizuoto gamintojo techninio centro arba Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos.
    • ♦ Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir savo pageidavimą pakeisti prekę arba grąžinti už tą prekę sumokėtus pinigus.
    • ♦ Norint grąžinti prekę, prašome mus informuoti el. paštu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba tel.: 8 657 86902.
    • ♦ Sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prekės sugrąžinimo. Suma, sumokėta už prekių pristatymą, Pirkėjui nėra grąžinama. Jeigu už prekę buvo mokėta dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas bei papildomai sumokėta suma. Dovanų kuponai į grynuosius pinigus nėra keičiami .
    • ♦ Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    • ♦ Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja: LR Ūkio Ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymo Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“ nauja redakcija patvirtinta LR ūkio ministro 2011 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 4-959 (Žin., 2011, Nr. 161-7654). LR Ūkio Ministro 2001 m. birželio mėn. 29 d. įsakymo Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" nauja redakcija, patvirtinta LR ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243 (Žin., 2012, Nr. 34-1637). LR Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (Žin., 2001, Nr. 51-1778) patvirtintos mažmeninės prekybos taisyklės. LR civilinis kodeksas (Žin., 2000, Nr. 74-2262; 2011, Nr. 129-6108).

     

  • Kaip pristatomos prekės?

    Prekių pristatymas

    • ♦ Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“. „ DPD Lietuva“ – viena pirmaujančių siuntų pristatymo bendrovių Europoje. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.

    Prekių pristatymo terminas

    • ♦ Jei Jūsų užsakyta prekė tuo metu yra sandėlyje - ją pristatysime Jums per 1-5 darbo dienas. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra - mes su Jumis susisieksime ir informuosime kiek gali trukti pristatymo laikotarpis.
    • ♦ Užsakymo formavimo metu pastabų lauke galite nurodyti kada pageidaujate gauti prekes. Nurodykite ne tik dieną, bet ir valandą. Jei mums kils neaiškumu - mes su Jumis susisieksime.

    Sunkių prekių pristatymas

    • ♦ Prašome atsižvelgti į tai, kad turėsite patys pasirūpinti daugiau kaip 30 kg sveriančių prekių nunešimu nuo kurjerio automobilio iki Jūsų buto ar biuro.
    • ♦„Prekės užnešimas“ – papildoma paslauga, kurią gali užsisakyti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Alytaus gyventojai. Atvyksta du kurjeriai, kurie sunkias prekes atneša į Jūsų namus ar biurą. Paslaugos kaina – 15 €. Paslauga teikiama iki 18.00 val.

    Svarbu!

    • ♦ Prekės atsiėmimo metu būtina patikrinti pristatytų prekių išorinę būklę: ar nėra išorinių prekės pakuotės pažeidimų, kurie galėtų įtakoti prekės kokybę. Visas pretenzijas ar pastabas dėl pristatytų prekių kokybės būtina įrašyti prekių priėmimo dokumente prieš pasirašant arba atsisakyti priimti prekes, priešingu atveju yra laikoma, kad prekės yra įteiktos tinkamos kokybės.
    • ♦ Visos pretenzijos dėl prekių kokybės pablogėjimo, kuris atsirado transportavimo metu ir nėra matomas paprastos išorinės apžiūros metu (pastebimas tik išpakavus prekę), transportavimo įmonių yra priimamos tik per 3 darbo dienas. Todėl, tokiu atveju, būtina susisiekti su mumis kaip įmanoma anksčiau, kad būtų įvertinta prekės kokybės pablogėjimo kilmė ir nekiltų problemų atlyginant žalą ( sumažinant prekės kainą, pakeičiant prekę į naują arba grąžinant už prekę sumokėtus pinigus ).
  • Kokiam terminui suteikiama garantija pirkiniams?

    Garantinis terminas

    • ♦ Visiems produktams suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija, juridiniams asmenims ( įmonėms ) 12 mėn., skaičiuojant nuo pardavimo momento.

    Garantijos sąlygos

    • ♦ Garantijos sąlygos nurodomos garantiniame prekės pase.

    Apie prekes

    • ♦ Visos parduodamos prekės yra visiškai naujos, nenaudotos. Kai kurias atvejais, gamintojui reikalaujant, technika yra išbandoma ( patikrinamas variklio ir kitų mazgų veikimas ) prieš pateikiant galutiniam vartotojui.
    • ♦ Reali prekės išvaizda kartais gali skirtis nuo pavaizduotos nuotraukoje - kai kuriais atvejais, priklausomai nuo prietaiso modifikacijos, gali skirtis spalva, valdymas, valdymo rankenėlių ar mygtukų išdėstymas.